Ai privit vreodată ochii mei zmeură?

Ai privit vreodată ochii mei zmeură?

Înțelegi ce nuanță și mesaj au,

Ce vor

Ce cântă des când solitudine e în ritm.


Asculți des viața?

Cum merge lui, ei, lor,

Dar ție prima, dar ție primul,

Și voi înțelegem împreună.


Ai privit sau nu steaua de ieri?

E ceva mai anume, nu e niciuna,

E ceva unic numai de ieri,

Ochii mei zmeură trec,

Iunie e unical zgârieturilor 

Și acum ca nu mai sunt roșcată. 


Am început să văd frunză, 

Aici o poveste răsucește uscăciunea 

O văd, o rup, fug mai departe

Praful singur nu se scutură. 


Dar vai, ochii mei mură 

Când pur o sa îi văd mereu,

O sa îi văd pe ai tăi ca soarele dimineața 

Am să plâng că să îi nudez pe ai mei

Am sa sărut ce spui tu ca înseamnă ceață.


Vrei să fim un corp copac?

Din care un copil să coboare

Să aiba gură stropitoare 

Să îmi fie bine mie și ție împreună.


N-am idee cine sunt dar am să mă cunosc, precis știu.

Am urechi capșună, 

De asta aud numai stropi de ploaie de vară

Inexistentă 


Am început să spun de zilele trecute

Ochii mei se sting, iubită. 

Mi-i dai pe ai tăi pentru minută?

Vreau scântei și tunet spre august,

Dar mai mult să te mângâi pe un umăr

Declarație sinceră pentru că am văzut-o cu ochiul meu văratic 

Aș vrea să pot să vorbesc mai deschis

Am totuși un ac când încerc să merg pe plasă, 

Dar de asta e nevoie de acceptare și un pix.


Am încercat să-ți desenez aseară 

Credeam că nimic mai unic pentru tine nu există, 

Așa că încă mă gândesc, o noapte,

Pe urmă am să strig, sunt fericită.

Picioarele tale moi calcă des și calcă mai apăsat câteodată

De asta sigură nu știu concret,

Cred că ele știu ce verde iarbă 

Cunosc, când probabil spre mine vii încet. 

Ai vrea să mă auzi, cireașă?

Numai așa știm totul de la rotund la rotund.

Să fim o vară de iarnă 

Să iubim de parcă ar exista cei mai înalți munți

De piatră.

Când nu ești in grădina 

Îmi apare grădina mea proprie, unde

Tu esti schițată pastelat și roșu

Spre amurg. 


Ești sigură că vrei sa cunoști toate lumile mele interioare?

Căci tu ești una cu care valsez în toate ale mele o mie. 

Cireașă,

Pot fi gura de copil care o prinde,

Pot să o cer de parcă mi se cuvine, 

Te rog să fie cireașa mea

Copacul e uscat, dar ea e roșie 

Acum că vara e în cap.



Comentarii