Mă întorc la mine iar

mă întorc la mine iar

nu vezi cum plâng

cum fața mea vine în mine din nou

mă transform pe mine iar

în ceva care doresc de mult

vreau oameni ca mine să mă înconjoare

să am mintea liberă de grijă și moarte

vreau să înțeleg vulnerabilitatea ca iubire

vreau să scriu despre o criză ca asta

pentru mine


înțeleg e important să o vorbesc

așa deschis

așa onest

îmi imaginez oameni queer în jurul meu

oameni apropiați care îmi înțeleg durerea

eu apropiată care îmi înțeleg durerea

vreau un cerc de ochi care să fie ai noștri

vreau să mă înțelegi, sine,

cât de mult vreau înțelegere

pace

cu mine

și gândurile mele adesea pierdute în comunități online

mă spulberă

și îndrăgostirile mele, urlete,

cum spunea „Daughter” în „Youth”,

„Colectez iubiri care au mers prost”,

vreau.

Comentarii