Înnourat azi


 Mama, ce noră vrei să ai ?

Așa încât să fie nori pe cer

Cu norele tale

Mama, ce bine că ai deja un ginerel 

Căci pentru mine altul nume nu mai are

Și n-are sens să fie

și n-are sens să fie iubit

Și n-are sens să fie gândit cumva.

Am uitat o carte pe pat acasă,

Dar de câteva nore de ale tale nu o să uit,

Chiar dacă ele probabil nu au avut nimic cu mine

Eu le-am văzut și am nutrit iubire

Dar norele tale nu sunt de cerut

Probabil nici nu o să vină nora. 

Dar care noră e mai bună?

Cea care spune că iubește sau cea care iubește 

Căci mie nu îmi pasă ce îți place ție

Dar oricum o noră bună tre'sa fie

Deci, mama

Care noră o vrei pe cer?

Cea care tace sau cea care privește liber, vorbește liber

Există liber

Mama

Eu de azi sunt mai liberă,

Privește!


Spune-mi că mă iubești suferință,

De fapt te provoc,

Spune-mi fără cuvinte 

Am să te cred mai mult.



Comentarii